شرکت بازاریابی شبکه ای تجارت وینا کران

نمایندگی انحصاری فروش محصولات Winna

سوالات متداول

 

چرا پیامک فعال سازی را دریافت نمی کنم؟

 

  • یکی از دلایل دریافت نکردن پیامک تبلیغاتی؛ بسته بودن این نوع پیامک توسط کاربر می باشد؛ جهت فعال سازی این نوع پیامک برای اپراتورهای مختلف راهنمای زیر را مطالعه نمایید:

 

  •  مشترکین همراه اول:

برای فعال سازی پیام های تبلیغاتی، شما میبایست از خط خود، عدد 2 را به شماره پیامکی 8999 ارسال نمایید. پس از ارسال پیام، پیامکی از شرکت همراه اول مبنی بر فعال شدن مجدد سرویس پیامک تبلیغاتی تا 24 ساعت آینده برای شما فرستاده خواهد شد و این سرویس برای شما تا 24 ساعت بعد فعال می گردد.

 

  •  مشترکین ایرانسل :

برای فعال کردن آن عدد ۰ را به همان شماره ۵۰۰۵ ارسال کنید.

 

در صورت مشاهده خطا یا مشکلی در وبسایت باید چکار کنم؟

 

  • کافیست در بخش ثبت شکایات؛ با وارد کردن کد مشاور و شماره موبایل خود مشکل را با ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود و با شما تماس حاصل گردد.